انواع طراحیسایت

 

برای دسترسی سریع تر به مطالب روی سایت مورد نظر کلیک کنید. (یا به پایین اسکرول کنید)

  • سايت حرفه ای

با توجه به اينکه آمار استفاده کنندگان اينترنت در ايران رو به افزايش است، اينترنت بستر مناسبي براي برقراري ارتباط و همچنين ارائه خدمات مي باشد. امروزه يکي از نيازهاي اساسي هر واحد کاري، داشتن يک وب سايت حرفه اي مي باشد زيرا به جرات مي توان اظهار داشت که بهترين و سريع ترين راه براي معرفي محصولات و شرکت ها و فعاليت هاي آنان مي باشد. شما مي توانيد با توجه به هدفي که در ذهن خود داريد وب سايتي را طراحي کرده و جهت تحقق اهداف خود گامي متفاوت برداريد. داشتن يک سايت حرفه اي مي تواند باعث رونق کسب و کار هر شخص يا شرکتي شود. وب سايت ها نقش بسيار مهمي در جذب مشتري دارند. اينترنت يک بازار مجازي است که شما نيزبا طراحي سايت حرفه اي سهمي در آن داشته باشيد.

در دنياي امروز داشتن سايت به تنهايي کافي نيست، بلکه سايتي مناسب است که شما را به اهدافي که دنبال مي کنيد برساند. يک سايت خوب و مدرن بايد از نظر سئو، گرافيک، تجربه کاربري، سادگي، معماري اطلاعات، نرخ تبديل، مقياس پذيري، امنيت، سرعت و… مناسب باشد. ما در يسنا وب چيزي فراتر از وب سايت براي شما طراحي ميکنيم. قطعا در نظر گرفتن تمام اين موارد به نحوي که بتواند تا حد ممکن استانداردهاي روز دنيا را رعايت کند و همچنين اهداف سايت را برآورده سازد نيازمند تحليل و بررسي کارشناسان مختلف حوزه ديجيتال مارکتينگ است.

چرا طراحی سايت توسطيسنا وب؟

ممکن است طراحي سايت حرفه ای به نسبت سايت های آماه برايتان پر هزينه باشد اما يک سايت اختصاصي نمايانگر منزلت و وجهه کاري شما مي باشد و تاثير مستقيمي در درآمدزائي شما خواهد داشت لذا طراحي سايت را ميتوان با ديد يک سرمايه گذاري نگاه کرد تا هزينه. طراحي و ساخت يک وب سايت حرفه اي فراتر از مراحل برنامه نويسي و طراحي مي باشد. در يک سايت حرفه اي تسلط بر مراحل طراحي باعث سهولت و سرعت بيشتر در انجام پروژه و همچنين افزايش کيفيت نهايي سايت خواهد شد.

برخي از ويژگيهاي يک طراحي سايت حرفه اي به صورت زير هستند:

  • گرافيک جذاب
  • کاربر پسند
  • لود سريع صفحات
  • مقياس پذير باشد
  • در طول زمان بتواند خودش را با نيازهاي مشتريان و شما منطبق کند
  • امنيت بالا
  • محتواي مناسب
  • انطباق با تمام مرورگرهاي رايج
  • کاربر را با کمترين کليک به هدفش برساند

طراحی وب سايت حرفه اي بر اساس نيازهاي شما و مخاطبين سايتتان معنا پيدا خواهد کرد. يک سايت حرفه اي مهمترين خصوصيتي که مي تواند داشته باشد اين است که بر اساس نياز مخاطبين آن سايت طراحي شود و نيازهاي مخاطبين را برآورده سازد. رعايت اصول سئو و افزايش نرخ تبديل سايت از الزامات يک سايت حرفه اي است. تمام ويژگي هايي که در پاراگراف قبل ذکر شد نهايتا به افزيش نرخ تبديل سايت کمک مي کند. منظور از نرخ تبديل نسبت افرادي که سايت شما را مشاهده کرده اند به افرادي است که از سايت شما خريد مي کنند يا شما را به هدفي که مي خواهيد مي رسانند. بنابراين يک طراح سايت حرفه اي با در نظر گرفتن تمام شرايط فوق و ويژگي هايي مانند سرعت لود شدن سايت، امنيت ، بهينه سازي سايت و سئو و همچنين مباحث مربوط به گرافيک و چيدمات سايت راه حلي را ارائه مي دهد که نهايتا منجر به پيشرفت و نتيجه گرفتن سايت فوق در اينترنت خواهد شد. يسنا وب به عنوان يکي از شرکت هاي پيشرو در زمينه طراحي سايت و سئو اين امکان را براي شما مهيا مي سازد تا در تمام مراحل طراحي سايت نکات لازم براي کسب نتيجه را که برخي از آنها در بخش قبل معرفي گرديد، در سايت خود داشته باشيد. در نهايت يک سايت حرفه اي بايد بتواند با رعايت اصول سئو و بهينه سازي سايت، ترافيک مناسب را به سمت سايت هدايت کند و بتواند افراد را جذب نموده و آنها را بر روي سايت نگه دارد و نهايتا نرخ تبديل کاربر به هدف مناسبي ايجاد کند. شرکت يسنا وب با تجربه مناسبي که در زمينه سئو و ديجيتال مارکتينگ دارد مي تواند بهترين راهکارها را به شما در اين زمينه ارائه دهد.

برای موفقيت در اينترنت طراحی سايت به تنهايی کافی نيست!

ممکن است طراحي سايت حرفه اي به نسبت سايت هاي آماه برايتان پر هزينه باشد اما يک سايت اختصاصي نمايانگر منزلت و وجهه کاري شما مي باشد و تاثير مستقيمي در درآمدزائي شما خواهد داشت لذا طراحي سايت را ميتوان با ديد يک سرمايه گذاري نگاه کرد تا هزينه. طراحي و ساخت يک وب سايت حرفه اي فراتر از مراحل برنامه نويسي و طراحي مي باشد.در يک سايت حرفه اي تسلط بر مراحل طراحي باعث سهولت و سرعت بيشتر در انجام پروژه و همچنين افزايش کيفيت نهايي سايت خواهد شد. برخي از ويژگيهاي يک طراحي سايت حرفه اي به صورت زير هستند: • گرافيک جذاب • کاربر پسند • لود سريع صفحات • مقياس پذير باشد • در طول زمان بتواند خودش را با نيازهاي مشتريان و شما منطبق کند • امنيت بالا • محتواي مناسب • انطباق با تمام مرورگرهاي رايج • کاربر را با کمترين کليک به هدفش برساند طراحي وب سايت حرفه اي بر اساس نيازهاي شما و مخاطبين سايتتان معنا پيدا خواهد کرد. يک سايت حرفه اي مهمترين خصوصيتي که مي تواند داشته باشد اين است که بر اساس نياز مخاطبين آن سايت طراحي شود و نيازهاي مخاطبين را برآورده سازد. رعايت اصول سئو و افزايش نرخ تبديل سايت از الزامات يک سايت حرفه اي است. تمام ويژگي هايي که در پاراگراف قبل ذکر شد نهايتا به افزيش نرخ تبديل سايت کمک مي کند. منظور از نرخ تبديل نسبت افرادي که سايت شما را مشاهده کرده اند به افرادي است که از سايت شما خريد مي کنند يا شما را به هدفي که مي خواهيد مي رسانند. بنابراين يک طراح سايت حرفه اي با در نظر گرفتن تمام شرايط فوق و ويژگي هايي مانند سرعت لود شدن سايت، امنيت ، بهينه سازي سايت و سئو و همچنين مباحث مربوط به گرافيک و چيدمات سايت راه حلي را ارائه مي دهد که نهايتا منجر به پيشرفت و نتيجه گرفتن سايت فوق در اينترنت خواهد شد. يسنا وب به عنوان يکي از شرکت هاي پيشرو در زمينه طراحي سايت و سئو اين امکان را براي شما مهيا مي سازد تا در تمام مراحل طراحي سايت نکات لازم براي کسب نتيجه را که برخي از آنها در بخش قبل معرفي گرديد، در سايت خود داشته باشيد. در نهايت يک سايت حرفه اي بايد بتواند با رعايت اصول سئو و بهينه سازي سايت، ترافيک مناسب را به سمت سايت هدايت کند و بتواند افراد را جذب نموده و آنها را بر روي سايت نگه دارد و نهايتا نرخ تبديل کاربر به هدف مناسبي ايجاد کند. شرکت يسنا وب با تجربه مناسبي که در زمينه سئو و ديجيتال مارکتينگ دارد مي تواند بهترين راهکارها را به شما در اين زمينه ارائه دهد.

در يک سايت حرفه ای نرخ تبديل مهم تر است يا سئو؟

قبل از اينکه به اين سوال پاسخ بدهيم، بهتر است تعريفي از فرآيند فروش و برندسازي در اينترنت داشته باشيم، در محيط اينترنت هر رسانه اي بايد سه مرحله را طي کند: 1. ايجاد ترافيک هدفمند و بالابردن بازديد سايت (که معمولا از طريق سئو و تبليغات در گوگل بالاترين بازدهي را مي توان در اين زمينه ايجاد کرد) 2. نگهداري کاربر در سايت و علاقمند کردن او به دنبال کردن مطالب سايت، بازديد صفحات و مراجعه مجدد به آن 3. تبديل کاربر علاقمند به مشتري (يا هدف) هر وب سايت اينترنتي که اين سه مرحله را طي کند، به يک سايت حرفه اي تبديل خواهد شد و مي تواند براي صاحبان کسب و کار خود سود ايجاد کند. سئو و بهينه سازي سايت از اين جهت حائز اهميت است که در مرحله اول مي تواند بيشترين کاربر هدفمند را به سمت سايت شما هدايت کند و اين کار را در حالتي انجام مي دهد که به صرفه ترين نتيجه را در بر خواهد داشت. بنابراين با استفاده از علم سئو مي توانيم افرادي را به سمت سايت خود هدايت کنيم که به دنبال خريد محصول يا خدمات ما هستند و اين موضوع مي تواند تاثير بالايي در فروش ما داشته باشد. يکي از مهمترين عوامل کسب نتيجه در موتورهاي جستجو و گوگل، طراحي سايت با رعايت اصول و فاکتورهايي است که در سئو تاثير گذارند و اين کار را معمولا شرکت هايي مي توانند انجام دهند که به اصول سئو مسلط هستند. درست است که سئو اهميت بالايي در موفقيت سايت دارد، اما به تنهايي کافي نيست و يک سايت موفق بايد دو مرحله ديگر را نيز طي کند. براي نگهداري کاربر در سايت موارد زيادي دخيل هستند که برخي از آنها عبارتند از: • گرافيک مناسب: ساده و جذاب • سرعت لود مناسب • محتواي مفيد و کاربردي • چيدمان مناسب و راحت اطلاعات کاربردي مانند شماره تلفن، صفحات درباره ما و تماس با ما • ارائه پارامترهاي محتوايي که اعتماد کاربر را جلب کند (گواهينامه ها، رضايت نامه ها، نظرات مشتريان و…) • و … بهينه سازي نرخ تبديل يا CRO که مخفف عبارت Conversion Rate Optimization است، علمي است که به افزايش نرخ تبديل کاربر به هدف مي پردازد. در بهينه سازي نرخ تبديل مواردي مانند نحوه تفکر کاربر و پاسخ دادن به سوالات ذهني او در اولويت قرار دارند و به همين جهت براي بدست آوردن نکاتي که کاربر به آنها فکرميکند نياز است که آزمايش هاي مختلفي صورت پذيرد و نهايتا چيدمان سايت و محتوايي که به کاربر ارائه مي شود، بر اساس نيازهاي او باشد. در واقع بهينه سازي نرخ تبديل مرحله سوم براي نتيجه گرفتن سايت است و سئو به مرحله اول مي پردازد. در پاسخ به سوال فوق بايد گفت که هم سئو از اهميت بالايي برخوردار است و هم بهينه سازي نرخ تبديل و هر دو مکمل يکديگر هستند و در هر سه مرحله از فرآيند بازاريابي ديجيتال، طراحي سايت مناسب از اهميت بالايي برخوردار است.

ما دريسنا وبفقط برای شما يک سايت طراحی نميکنيم!

توجه داشته باشيد که طراحي سايت حرفه اي شامل طراحي اختصاصي وب سايت و استخراج تمام نيازهاي مخاطب است. يک طراح سايت حرفه اي بر اساس نيازهاي مخاطب و امکاناتي که براي سايت لازم است طرح را آماده خواهد کرد و يک سايت موفق بايد مراحل زير را طي کند: • آوردن بيننده هدفمند به سايت (عمدتا از طريق گوگل و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل) • حفظ بيننده در سايت (با استفاده از سرعت مناسب، گرافيک جذاب و محتواي مفيد) • تبديل بيننده به مشتري (بااستفاده از تکنيکهاي بهينه سازي نرخ تبديل) کارشناسان ما تنها يک سايت براي شما طراحي نميکنند، بلکه مدل کسب و کار شما را طراحي ميکنند و نهايتا باعث موفقيت شما در بازار اينترنت خواهند بود. مشتريان موفق ما در زمينه هاي کاري مختلف نشانگر همين امر است. تخصص مناسبي که شرکت ما در زمينه بهينه سازي سايت و سئو دارد کمک بسيار زيادي به اين موضوع خواهد کرد. تخصص ما تنها طراحي سايت نيست، سئو و بهينه سازي سايت و همچنين افزايش نرخ تبديل از ويژگي هاي بارز سايت هاي طراحي شده توسط ماست و ما ميتوانيم موفقيت شما در اينترنت را تضمين کنيم.

  • سايت شرکتی

امروزه بسيارِ از افراد براي يافتن کالا و خدمات مورد نياز خود از طريق اينترنت اقدام به جستجو و دريافت اطلاعات مي کنند. بديهي است که اگر شرکت شما يک وب سايت مناسب داشته باشد و از طريق آن اقدام به معرفي خدمات و محصولات خود نماييد بسياري از مشتريان بالقوه از طريق آن وب سايت با شما آشنا شده و با شما تماس خواهند گرفت. علاوه بر اين يک سايت شرکتي مي تواند براي شما مشتريان وفادار ايجاد کند.اينگونه که اگر در سايت گرافيکي جذاب داشته باشيد و يا خدماتي را ارئه کنيد که نياز مشتريان را تامين مي کند،مي توانيد به دفعات مشتريان خود را به سايت کشانده و آنها را از جديدترين محصولا و خدمات خود مطلع نماييد.

چگونه يک سايت شرکتی موفق داشته باشيم؟

سايت های شرکتي با اهداف مختلفي طراحي مي شوند که به طور ساده مي توان به مواردي مانند طراحي سايت شرکتي با هدف ايجاد کاتالوگ آنلاين، طراحي سايت با هدف خدمات رساني به مشتريان و ارائه سرويس هاي 24 ساعته و همچنين طراحي سايت شرکتي با هدف ايجاد وفاداري در مشتريان و ايجاد سرويس هايي مانند باشگاه مشتريان، سيستم هاي پشتيباني و … اشاره کرد. در گذشته بسياري از مديران شرکت ها بر اين تصور بودند که صرف طراحي سايت شرکتي براي آنها کفايت خواهد کرد و اين موضوع باعث خواهد شد که در بازار اينترنتي حضور داشته باشند، اما امروزه مديران آگاه مي دانند که داشتن وب سايت به تنهايي کافي نيست و يک سايت معمولي و ساده هيچ کمکي به رشد کسب و کار آنها و توسعه برند شرکت نمي کند. از آنجا که صرف داشتن يک وب سايت ساده در اينترنت تاثير بسزايي بر شرايط کسب و کار نمي گذارد، براي مشاهده اين تاثير احتياج به کار کارشناسي شده و مشورت با کارشناسان اين امر ضروري است. نهايتا شرکت هايي در بازار اينترنتي موفق خواهند بود که با تصميمات هوشمندانه و درست بتوانند ابزارهاي مناسبي براي خود ايجاد کنند و بهترين استفاده را از ابزارهايي که دارند ببرند. امروزه در دنياي اقتصاد، تبليغات کارا و موثر حرف اول را براي بقاي يک شرکت مي زند. از اين رو داشتن يک وب سايت کارآمد و توانا در امر اطلاع رساني و معرفي شرکت در قدرتمند ترين مقوله ارتباط جمعي اينترنت، نياز اساسي برای ادامه کار و حيات يک شرکت است.

يسنا وبچگونه به اين نيازها پاسخ داده است؟

يسنا وب به عنوان يکي از شرکت هاي موفق در حوزه طراحي سايت هاي شرکتي و بازاريابي اينترنتي با ارائه راهکارهاي مناسب در اين زمينه به مشتريان خود کمک می‌کند تا بتوانند در بازار هدفي که دارند بهترين نتيجه را از اينترنت کسب کنند. يکي از خدمات يسنا وب، ارتقا رتبه سايت در گوگل به ازا کلمات کليدي خاص که معرف فعاليت شرکت شما است مي باشد. شما با ارتقا رتبه سايت خود مي توانيد خدمات خود را به مشتريان هدفمند که در حال جستجوي فروشنده مناسب هستند معرفي نماييد. در واقع اگر شما بتوانيد مشتريان بالقوه اي را که به دنبال خريد محصولات و خدمات شما هستند به سمت سايت خود هدايت کنيد و در وب سايت خود پيشنهاد جذابي براي آنها داشته باشيد، فروش شرکت خود از طريق اينترنت را افزايش خواهيد داد. اگر شما وب سايت بسيار جذابي داشته باشيد که محصولات و يا خدمات آن مي تواند نياز مشتري شما را برطرف سازد، اما نتوانيد وب سيات خود را به مشتريان معرفي نماييد در عمل گويي هيچ وب سايتي طراحي نشده است.بنابراين شناساندن وب سايت به کاربران يکي از ارکان مهم بعد از طراحي سايت محسوب مي شود که از دو طريق قابل انجام است.روش اول سئو سايت و روش دوم ساير روش هاي بازاريابي اينترنتي يا همان ديجيتال ماکرتينگ. نمونه کارهاي سئو در شرکت يسنا وب گوياي اين مطلب است که ما همواره استانداردسازي سايت را در اولويت طراحي سايت قرار داده ايم.

از ديگر مشخصات فنی طراحی سايت شرکتی:

  • طراحی قالب اختصاصی برای سايت های شرکتی مطابق با زمينه کاری
  • طراحي گرافيکی طبق نظر کارفرما
  • طراحی به صورت دايناميک (امکان به روز نمودن محتوا توسط مديريت سايت)
  • طراحی با استفاده از زبان mvc ASP.net
  • طراحی سايت به صورت واکنشگرا (Responsive)
  • سایت فروشگاه اینترنتی

یک سایت فروشگاهی خوب باید بصورت خودکار باعث فروش بیشتر محصولات شود. به این معنی که با هموار کردن مسیر سفارش و خرید و نمایش جزئیات و اطلاعات مناسب و کافی مشتری را در تمامی مسیر سفارش ، پرداخت و تحویل راهنمایی و هدایت نماید. همچنین یک فروشگاه اینترنتی خوب دارای طراحی زیبا و حرفه ای باید باشد تا مخاطب نهایت آسودگی و رضایت را از فروشگاه کسب نماید.

این فروشگاهی که از آن صحبت می‌شود باید موارد زیر را در بر بگیرد

  • تا هر تعداد کالا و محصولی در آن قابل تعریف باشد
  • تمامی طیف کالایی را در بر بگیرد مانند کالاهای فیزیکی و غیر آن
  • توانایی نمایش و معرفی کالاها با ویژگی های متعدد در قالب یک محصول
  • دارای قابلیت گروه بندی و برچسب گذاری
  • قابلیت قرار دادن تعداد نامحدود از ویژگی ها و توانایی های یک محصول بصورت بسته ای
  • امکان بخش نظرخواهی و بررسی محصولات
  • قابلیت شخصی سازی و هوشمندی در جهت پیشنهاد کالاهای مورد علاقه به مشتری
  • دارا بودن امکان افزودن تخفیف و مواردی در این مبحث برای مشتری
  • امکان امتیاز دهی به محصولات فروشگاه و درج اطلاعات آن در جستجوهای فروشگاه
  • دارا بودن منوهای منطقی و مناسب فروشگاه
  • امکان توسعه و مدیریت فروشگاه توسط یک مجموعه به جای شخص خاص
  • دارای ویژگی های بخش بندی مانند: جدیدترین ها، پر بازدید ترین ها و …
  • رابط کاربری آسان و حرفه ای
  • دارای ویژگی هایی برای بالا بردن آمار بازدید و ترافیک مصرفی بصورت کاملا واقعی و حساب شده
  • دارا بودن بخشی برای قرار دادن مطالب بروز و اطلاعات حرفه ای
  • دارا بودن توانمندی در جستجو پیشرفته
  • دارا بودن سیستم تیکتینگ و پرسش و پاسخ مناسب فروشگاه
  • اتصال ایمن و راحت به درگاه های پرداخت اینترنتی جهت خرید محصول
  • دارای سیستم گزارش گیری حرفه ای
  • دارای سیستم مدیریت کالاها و خرید و فروش
  • سایت صنعتی

سایت صنعتی نوعی از وبسایت است که برای کارخانه ها و صاحبان صنایع جهت معرفی و فروش محصولاتشان به کار گرفته می شود. این نوع وبسایت ها علاوه بر داشتن امکانات وبسایت های فروشگاهی باید دارای امکانات و طراحی خاصی باشند که ارزش و منزلت کارخانه و صنعت را بالا برده و در اهمیت آن را نمایان سازد.

ویژگی های یک سایت صنعتی:

  • دارای بخش معرفی خدمات و محصولات باشد.
  • توضیحات کامل و روشنی در رابطه با محصولات ارائه نماید.
  • دارای فروش آنلاین باشد.
  • دارای بخش تیکتینگ حرفه ای و پیشرفته باشد.
  • دارای کاتالوگ مناسب و حرفه ای از محصولات باشد.
  • دارای بخش پشتیبانی و خدمات قوی و کاملی باشد.
  • دارای سرعت بالایی باشد.
  • قابلیت مدیریت حجم انبوهی از مشتریان را داشته باشد.
  • طراحی آن کاملا متمایز و منحصر به فرد برای کارخانه یا صنعت مورد نظر باشد.
  • دارای سئو قدرتمندی باشد.
  • دارای قابلیت توسعه در هر زمانی باشد.
  • طراحی واکنش گرا داشته باشد و برای هر صفحه نمایشی بهینه شده باشد.
  • قابلیت تبادل مالی و محصولاتی را با سایر شرکت ها و وبسایت ها را داشته باشد.
  • سایت خبری

سايت هاي خبري و اطلاع رساني از جمله پربازديدترين سايت هاي اينترنتي به شمار مي روند. دليل اين موضوع اهميت امر خبر و اطلاع رساني از يک طرف و نياز جامعه به دريافت جديدترين اخبار اينترنت از طرف ديگر است. قطعا با توجه تعداد کاربر آنلاين اينترنت در ايران و آمارهاي موجود، سايت هاي خبري در صورتي که طراحي مناسبي داشته باشند و محتواي مفيدي توليد کنند مي توانند مخاطب قابل توجهي را به خود جذب نمايند. مخاطب اينترنتي ترجيح مي دهد که خبر را در لحظه دريافت کند و اين موضوع باعث مي شود که کاربران تمايل خاصي به سايت هاي خبري داشته باشند. امروزه با گسترش شبکه هاي اجتماعي موبايلي مانند تلگرام، اهميت طراحي سايت هاي مناسب خبري بيش از پيش شده است، همانطور که مي دانيد داشتن يک سايت خبري به تنهايي کافي نيست و مي بايست نکات مرتبط با سئو و تجربه کاربري به صورت کامل در آن رعايت شوند تا نتيجه مناسب حاصل گردد. يسنا وب با در نظر گرفتن نکات حرفه اي در زمينه طراحي سايت و همچنين در نظر گرفتن سادگي، کاربردپذيري، سئو، امنيت، سرعت، مقياس پذيري و ساير موارد پر اهميت در وب سايت هاي خبري، توانسته است امکانات بسيار مناسبي را در اختيار مديران سايت هاي خبري قرار دهد.

چگونه يک سايت خبری موفق داشته باشيم؟

موفقيت يک سايت خبري بر اساس تعداد مخاطب آن اندازه گيري مي شود و پارامترهاي مختلفي جهت بهبود کيفيت سايت هاي خبري وجود دارد. در مرحله اول، يک سايت خبري بايد بتواند ترافيک مورد نياز خود را از طريق گوگل و يا ورودي مستقيم تامين کند و سپس با طراحي مناسب و کيفيت محتواي قابل قبول کاربران را در سايت حفظ کرده و آنها را تبديل به کاربر وفادار نمايد. در ادامه به برخي از مهمترين ويژگي هاي سايت هاي خبري موفق اشاره مي کنيم.

نحوه نمايش اطلاعات به کاربران و چيدمان سايت

در سايت های خبری نحوه نمايش اطلاعات به کاربر از اهميت بسيار بالايی برخوردار است. در واقع بازديدکننده سايت بايد بتواند با کمترين زمان ممکن به اخبار مورد علاقه خود دست پيدا کند و اخبار مرتبط با موضوع را مطالعه نمايد. نه تنها دستيابی به اطلاعات مورد نظر در کمترين کليک ممکن اهميت بالايی دارد بلکه کاربردی بودن چيدمان سايت و سادگي دستيابی به اطلاعات نيز بسيار مهم است.

سرعت مناسب لود شدن صفحات

با توجه به بازديد نسبتا بالايي که سايت هاي خبري دارند سرعت لود شدن صفحات در طراحي سايت بسيار مهم است

رعايت نکات امنيتی

نکات امنيتي و عدم نفوذ پذيري سايت اهميت بسيار بالايي دارد و رعايت اين نکات در سايت هاي خبري ضروري است.

بهينه سازی سايت برای موتور های جستجو

يک سايت اينترنتي اگر بهترين مطالب را داشته باشد، بهترين گرافيک را داشته باشد و… اما کسي آنها را نبيند هيچ ارزشي نخواهد داشت. يسنا وب نگاه ويژه اي به سئو سايت هاي خبري دارد و سايت هاي طراحي شده توسط ما همواره در صدر نتايج گوگل قرار گرفته اند. اين موضوع مي تواند کمک بسيار زيادي به سايت هاي خبری در جهت افزايش ترافيک و بازديدکننده بکند، برای کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه صفحه مربوط به سئو سايت خبري را مطالعه نماييد.

  • پورتال

پورتال به چه معناست؟

Portal (یا به فارسی درگاه)، نوع خاصی از وبسایت است که دارای امکانات اختصاصی و ویژه ای  است و دسترسی ها و توانمندی های بالاتری نسبت به وبسایت را برای صاحبان آن به ارمغان می آورد. این گونه وبسایت ها بیشتر برای کاربران سازمانی جهت مدیریت هرچه بیشتر کسب و کارشان مورد استفاده قرار میگیرد. تصوری که ما از وب سایت ها داریم با دیدن پورتال ها تغییر می‌کند.بطور مثال حتما دیده اید که وبسایت های بانک ها، بیمه ها، شهرداری و امثال اینها یک وبسایت خبری یا ساده نیستند بلکه امکانات اختصاصی مانند پنل مشترکین، امکان خرید و پرداخت اینترنتی و غیره را هم دارد. خود وبسایت، امکانات و بحث مدیریت آنها در مجموعه ای به نام  پورتال قرار میگیرند.

بنابراین با دانستن موارد گفته شده اخیر برای داشتن یک همچین مجموعه ای که نیازهای یک سازمان را بخواهد برآورده کند نباید به دنبال یک شرکت طراحی وب سایت باشیم، بلکه باید بدنبال جایی باشیم که راهکارهای سازمانی را برای وبسایت ارائه میدهد و یا به عبارتی ارائه کننده پورتال های سازمانی باشد.

خصوصیت و ویژگی های یک پورتال

  • قابلیت گروه بندی نمودن مطالب طبق نیاز هر کاربر
  • مدیریت مطالب
  • دارای ابزارهایی برای تولید مطلب و محتوا
  • امنیت مناسب
  • پشتیبانی از انواع زبان ها
  • سهولت در دسترسی و استفاده از امکانات
  • سفارشی سازی و کنترل محتوا از طریق پنل کاربری اختصاصی
  • بروزرسانی و نگهداری دائمی پورتال

انواع پورتال ها عبارت اند از:

۱.پورتال بانکی:

پورتال های بانکی نوعی از پورتال هستند که علاوه بر خدمات عادی الکترونیکی خودشان توانمندی خاص و بالقوه ای در مدیرت و حساب های مالی را برای صاحبان بانک ها بوجود می آورند و مسلما به دلیل موارد مالی دارای امنیت بسیار بالاتری نسبت به دیگرنوع های پورتال ها هستند.

۲.پورتال سازمانی بیمه:

این گونه پورتال ها امکانات مربوط به بیمه مانند پرداخت حق بیمه، مشاهده سوابق و از این دست را انجام می دهند و نسبت به بانک ها از درجه امنیتی مالی پایین تری برخوردارند ولی امکانات و توانمندی های استاندار و بالایی درمدیریت مشتریان را دارا هستند.

۳.پورتال سازمان های دولتی:

پورتال های دولتی گونه ای از پورتال ها هستند که موجبات الکترونیکی نمودن و ایجاد رفاهیات و امکانات اجتماعی هستند مانند پورتال های پلیس +۱۰ ، پورتال دفاتر پیشخوان و …

۴.پورتال سازمانی شرکتی:

این پورتال نوع دیگری از پورتال ها است که به کمک نگه دارندگان و گردانندگان شهرهای کوچک و بزرگ می آیند و از امکانات الکترونیکی اجتماعی مناسب برای توسعه و نگهداری شهرها و رفاه شهروندان برخوردار هستند

۵.پورتال سازمانی شهرداری ها:

پورتال های دولتی گونه ای از پورتال ها هستند که موجبات الکترونیکی نمودن و ایجاد رفاهیات و امکانات اجتماعی هستند مانند پورتال های پلیس +۱۰ ، پورتال دفاتر پیشخوان و …

۶.پورتال دانشگاه ها:

دانشگاه ها برای مدیریت آسانتر و سریع تر دانشجویان ، نمرات، واحدهای درسی، استادان و بطور کلی مجموعه آموزشی نیازمند سیستم داخلی یا بعضا فراگیر و متصل به پورتال های سازمان های دیگر هستند که این امر با استفاده از پورتال آموزشی و امکانات و ویژگی های آن میسر خواهد شد. 

۷.پورتال مراکز خدماتی و اداری:

امروزه روز اکثر کسب و کارهای ریز و درشت به دنبال همسو نمودن خود با دنیای پیشرفته تکنولوژی و خدمت رسانی هرچه بهتر به مشتریان خودشان هستند. که در راستای این هدف می توانند از پورتال مناسب خودشان استفاده نمایند. نکته ای که در این نوع پورتال ها حائز اهمیت است اینست که دارای انواع مختلفی از امکانات بر حسب نیاز صاحبان کسب و کار است و قابلیت مدیریت هزینه طراحی وبسایت برای آنها فراهم است.

  • سایت رزومه ای

منظور از سایت های رزومه سایت هایی هستند که به منظور گردآوری و نمایش نمونه کار، رزومه، جزئیات سوابق کاری و تحصیلی و از جمله این اطلاعات می‌باشد. این سایت ها می‌تواند هم نمایش دهنده رزومه شخص باشد و هم شرکت. اما اکثر مواقع سایت های رزومه ای را برای شخص استفاده می‌کنند و برای نمایش رزومه و سوابق کاری شرکت بهتر است از سایت های شرکتی استفاده کرد که بالاتر در رابطه با سایت های شرکتی توضیح داده شده است.

  • سایت اختصاصی

اگر که تمامی موارد بالا را مطالعه کردید و توضیحاتی در رابطه با سایت مورد نیاز خود نیافتید، احتمالا شما به یک وب سایت اختصاصی احتیاج دارید. این نوع وب سایت ها معمولا پردازش های خاصی انجام می‌دهند. به عنوان مثال سایت ها یا نرم افزار های حسابداری، سایت های برنامه ریزی روزانه همانند: Microsoft To Do, Trello که هم به صورت فردی و هم گروهی قابل استفاده می‌باشد و …

معمولا این گونه سایت ها نیاز به برنامه نویسی و طراحی سایت اختصاصی دارند.

تماس با ما

 

نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید؟!

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت و دریافت مشاوره تخصصی برای راه اندازی وب سایت، از طریق راه های اراتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.