image

نرم افزار باسکول کانتار

مقدمه

باسکول درواقع گلوگاه اصلی ورود مواد اولیه و خروج محصولات در یک کارخانه است. بر اساس اطلاعاتی که ما در طی سالیان گذشته کسب نموده ایم، در اکثر صنایع بزرگ و کوچک، باسکول تامین کننده اطلاعات برای واحد های زیر می باشد :
1- بخش فروش
2- بخش حسابداری
3- بخش کنترل انبار
4- بخش مدیریت
نرم افزاری که هم اکنون طراحی شده و در نقاط مختلف کشور، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق در باسکول های عمومی، اختصاصی، کارخانجات و صنایع مختلف نصب و راه اندازی شده است، حاصل تلاش شبانه روزی متخصصین نرم افزار، سخت افزار و همکاری صمیمانه مدیران باسکول است که تجربه و تخصص این مدیران در زمینه باسکول در واقع شالوده و فونداسیون اولیه این نرم افزار را پی ریزی کرده است و آنچه اکنون در اختیار شماست حاصل تجربه 30 ساله این مدیران است. امید آن داریم با توسعه این نرم افزار، گامی هرچند کوچک در زمینه رشد و ارتقای تکنولوژی صنعتی کشور عزیزمان ایران برداشته باشیم.

 

ویژگی های اصلی نرم افزار باسکول کانتار

 

 

تاریخچه

 

 

کاربردها

 

         
صنایع فولاد و معادن سنگ آهن صنایع پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاه کارخانجات سیمان و بتن کارخانجات شن و ماسه، آسفالت، بازیافت کارخانجات صنایع غذایی، آرد و گندم دامداری ها

 

 

 

ویژگی های منحصربفرد نرم افزار

AutoPilot   به کمک این فنآوری مسئول باسکول می تواند در شرایط اضطراری سیستم را در وضعیت Auto Pilot قرار دهد. در این شرایط یک روبات هوشمند نامرئی عملیات توزین، ذخیره سازی، و چاپ را بدون نیاز به اپراتور انجام می دهد.
RFID به کمک این فنآوری، خودرو به محض ورود به سکوی باسکول توسط نرم افزار کانتار به صورت اتوماتیک شناسایی شده و عملیات ثبت توزین بر اساس سوابق قبلی آن خودرو صورت می پذیرد.
Surveillance/LPR Camera   در نرم افزار باسکول کانتار دو کاربرد مختلف برای دوربین در نظر گرفته شده است. در کاربرد اول حین عملیات توزین و دقیقا در لحظه ای که وزن تثبیت می شود عکسبرداری صورت گرفته و عکس گرفته شده ضمیمه توزین می شود. در کاربرد دوم، پلاک خودرو توسط سامانه هوشمند پلاک خوان آیکین به صورت مجموعه ای از حروف و اعداد، از تصویر بدست آمده، استخراج شده و در نرم افزار درج می شود.
Advanced Report Builder   در نرم افزار باسکول کانتار، شما یک سری گزارشات از پیش طراحی شده ندارید، بلکه گزارش ساز کامل در اختیار شما خواهد بود تا بوسیله آن بتوانید هر نوع گزارش دلخواهی را بسازید. همچنین این سیستم قادر است پس از تهیه گزارش کامل، آن را بر اساس پارامترهای دلخواه شما خلاصه کرده و در اختیار شما قرار دهد.
Automatic Weight Monitoring کانتار قادر است بدون اطلاع اپراتور، دستگاه اندیکاتور را لحظه به لحظه مانیتور کند و تمام اطلاعات وزن ها را که به روی صفحه نمایش ظاهر می شود، ثبت نماید. سپس از این داده ها نمودارهایی تهیه می شود و این نمودارها با توزین ها مطابقت داده شده و چنانچه به هر دلیلی خودرویی روی باسکول آمده باشد در حالیکه عملیات توزین برای آن صورت نگرفته باشد، با رنگ قرمز مشخص می شود.
Unique Serial for each record در نرم افزار باسکول کانتار، برای هر توزین یک سریال ویژه مخصوص تولید می شود که به شکل بارکد روی قبض باسکول قابل چاپ خواهد بود. این سریال کاملا یونیک و منحصر بفرد بوده و در تمام ایستگاه های توزین در سراسر کشور که نرم افزار باسکول کانتار روی آن نصب شده باشد با کشیدن بارکد خوان روی بارکد چاپ شده اطلاعات توزین مبدا ظاهر خواهد شد.
Locked OS یکی از ویژگی های منحصر بفرد نرم افزار باسکول کانتار، امکان قفل کردن سیستم عامل است به نحوی که با روشن شدن کامپیوتر، بلافاصله نرم افزار باسکول کانتار اجرا شده و سیستم را قفل می کند و با بستن نرم افزار، کامپیوتر خاموش می شود. بدین ترتیب امکان هر گونه دستکاری احتمالی روی سیستم از کاربر گرفته خواهد شد.
Automatic SMS ارسال پیامک اتوماتیک توسط سیستم ها این روز ها به عنوان امری بسیار متداول مطرح است. شرکت یسنا مفتخر است اعلام کند ایده استفاده از چنین فنآوری ای را در عرصه باسکول برای نخستین بار توسط این شرکت مطرح و با نرم افزار باسکول کانتار به بازار عرضه شد.
World Wide Access مدیران مجموعه های صنعتی علاقه دارند از دفتر کار، منزل، و از هر نقطه دنیا به شکلی کاملا امن به اطلاعات مجموعه های تحت کنترل خود دسترسی داشته باشند. یکی از موفق ترین پروژه های تبادل اطلاعات امن در بستر شبکه (که این شبکه می تواند اینترنت، شبکه داخلی، و هر نوع شبکه دیگری باشد) تحت عنوان Kantar Agent برای نرم افزار باسکول کانتار طراحی شد که یک نقطه عطف در صنعت باسکول به شمار می رود.

 

 

 

به کمک این فناوری خودرو به محض ورود به سکوی باسکول توسط نرم افزار کانتار به صورت اتوماتیک شناسایی شده و عملیات ثبت توزین بر اساس سوابق قبلی آن خودرو صورت می پذیرد.

به کمک این فناوری خودرو به محض ورود به سکوی باسکول توسط نرم افزار کانتار به صورت اتوماتیک شناسایی شده و عملیات ثبت توزین بر اساس سوابق قبلی آن خودرو صورت می پذیرد.


  

نسخه های نرم افزار

 

سامانه هوشمند توزین مبتنی بر RFID

این سامانه با هدف کنترل و نظارت دقیق بر کل فرآیند بارگیری، توزین و ارسال بار به مقصد طراحی شده است. ویدئوی زیر کل فرآیندهای این سامانه را به تصویر می کشد.

بیایید با هم چیزی شگفت آور بسازیم!